Intel Outside 2 Party - zaraz po...
                               (LeMUr/Fire)


No,  kurwa,  wła¶nie  się  (prawie)  wyspałem po powrocie z "Intela", więc
trzeba co¶ napisać o tym party, nie?

Może tradycyjnie - party było 29 i 30 (czy kto¶ był dłużej niż do 11-12 na
party-place?)   sierpnia  1995  roku  w  klubie  "Stodoła",  w  Warszawie.
Organizatorzy  to  grupy  Union i Mystic, chociaż bardziej darł się Union.
Zjechało  się  w  chuj  ludzi  - na moje oko około tysi±ca (informacja, że
"jest  już  900  osób, a czeka jeszcze 500" była nieprawdziwa!).  Może nie
będę  się  bawił  w  opisywanie  drogi na party - przejdę od razu do opisu
samego party.

Wej¶cie  rulez!  To znaczy sux, ale też nie do końca.  Kurwa - 1.5 godziny
w  ciężkim  ¶cisku  z  monitorem na żoł±dku może zabić.  Bo tak wła¶nie to
wygl±dało!   To  była czę¶ć "sux" - ładowanie się na party.  Czę¶ć "rulez"
to wszystkie zajebiste okrzyki (hi McMak!  co z tym listem, hy?) typu "Dam
3 stówy, ale mnie wpu¶ćcie".  A wła¶nie - wstęp był taki jak zapowiedziano
- równe 20 zł.  Za t± kwotę dostałem votkę, numer w Amidze (dobrze, że nie
pecet,  bo  by  zgin±ł)  i 'coz identyfikator - chyba najlepszy w historii
polskich parties.

Party place było zajebist± sal± - kto był wie, że nie tak wielk±.  Podczas
kompotów  nie  było  jednak  miejsca.   W  nocy  wszyscy  spali i też było
kurewsko  ciasno!   Big  screen  był taki sobie (dla nas był "big", ale co
się dziwić  -  rozbili¶my  się  w  pierwszym  rzędzie),  ale latały jakie¶
pojebane  paski i przy demo-compo, w niektórych miejscach wygl±dało to jak
dodatkowy  efekt  (taka  tęcza  na  copperze).   Nagło¶nienie  było super!
Pokazano   co   to  jest  siła  dĽwięku  z  Amigi!   Jednak  organizatorzy
maj± wielkie  fucki  za  to  ci±gle rycz±ce techno!  Ileż można?  Wiem, że
niektórzy lubi±, ale potem to się nudzi...

Dobra, czas na kompoty.  Na pocz±tek poszło music-compo.  Zjebano sprawę z
dwóch  względów  -  pierwszy  (chyba  mniej ważny, ale potem cały przebieg
się opóĽnił)  to  to,  że  compo  odbyło  się ponad  dwie i pół godziny po
zaplanowanej 17:00!  Druga sprawa to na pewno słynna już selekcja - ze 110
modów  oddanych do konkursu przeszło...  9!  A miało być 20...  Jebać to -
je¶li reszta prac byłaby naprawdę cieńka, ale tak nie było.  Co do modułów
odegranych - 2 były na samplach Gila (hi man!), a jeden na samplach z Arte
(z  drugiego  moda).   Miało nie być sekwencji i takich pierdoł, ale moduł
Scorpika  miał  swoje  680  kilo...   Ciekaw  jestem dlaczego nie pokazano
ostatnich  sampli z tego modułu (te pierwsze miały ¶rednio po 25-40 kilo).
Nie  mi  o  tym  pisać,  bo  nie jestem muzykiem, ale moduły były ¶rednie.
Jakie¶ techno, jakie¶ przeróbki hiszpańskich kawałków, jaki¶ Scorpik (:-),
co¶  funky (2*rulez) na kradzionych samplach (3*sux!)...  Jeszcze nie znam
wyników,  ale  powinny  być  w  numerze.   Wg.   mnie wygrał Scorpik (mimo
wszystko).

Po  kompo  i  zgłoszaniu  wszystkich  tych  w/w  rzeczy  do  organizatorów
ogłoszono   przez  radiowęzeł  (fajna  sprawa),  że  "lepsze  moduły  będ±
puszczane poza konkursem".  Chyba nie były, bo jako¶ nie pamiętam żadnego.

Kolejnym compo było 4Kintro.  I tutaj pierwsze prace nas zaszokowały!  Dwa
interka  na  pewno będ± w czołówce - intro FUNZINe'u (te zembatki) i intro
Docenta ("scenery maker" :).  Reszta prac była taka sobie.  Znowu fucki na
organizację  - każda produkcja była puszczana na Amidze 1200 z 030/50MHz i
chyba  14MB Fastu.  Ja rozumię, że taki sprzęt daje niezłego kopa, ale też
jest to co¶ niestandardowego i ciężko sprawdzić jak zachowa się produkcja.
Taki  też  był  powód licznych padów na intro 64k compo.  Może 3-5 interek
poszło normalnie (w większo¶ci "by Union").  Wracaj±c do 4k-intro - prawdę
mówi±c prace były ok, ale nie wszystkie wystartowały.

Podobnie  sprawa  miała się ze "zwykłym" intro-compo.  Niektóre intra (np.
Convexu  i  Union) były puszczane ze trzy razy i tak co¶ nie grało.  Union
jednak  przegi±ł pałę, bo pu¶cił swoje intro dwa razy "tak do końca" - raz
prawie  do  końca,  a  potem jeszcze raz, bo na końcu (tym prawdziwym) był
jaki¶ landscape, ponoć na A500.  Wiadomo, że ludzie widz±c intro drugi raz
patrz± już nieco inaczej na nie i mog± też je lepiej ocenić.  Jednak i tak
produkcje  były  na  słabym  poziomie.   Bali¶my  się co za kiła będzie na
najważniejszym chyba demo-compo...

Jednak  nie  było  o  co!   Z  bodajże  17  dem  pierwsze 7-8 było wprost
zajebiste!   Na  moje  oko  wygra (już teraz to "wygrał") Musashi ze swoj±
konwersj± "The  wall".  Demo mimo iż na procedurkach z "Beyond the future"
bardzo  się  podobało...   Jakie  jest?  ZnajdĽcie sobie je i odpalcie (na
Fast).   O  dziwo  dema  nie jebały się tak, jak intra.  Jednak kilka było
zapewne  "HD only", bo taki np.  "Redfinger" zajmuje około 920 kilo (i nie
odpala  się na 6MB).  Po pierwszej dziesi±tce zaczęły się produkcje już na
słabszym  poziomie  i raczej pasowałyby na IO1 ze swoimi efektami.  Z tego
co zauważyłem to po 6-7 demach ludzie po prostu zasnęli!  Wyniki więc będ±
totalnie  zjebane...   Ale  co  się dziwić  -  demo-compo  zaczęło  się po
czwartej  rano  (a  miało  być  o  23!).   Podsumowuj±c  - produkcje chyba
najlepsze jak do tej pory w Polsce.

Mił±  (nie  dla  wszystkich)  wstawk± był,  podobnie  jak  w zeszłym roku,
koncert,  który  przespałem (nie wiem, jak zasn±łem w takim huku)!  Cieszę
się   z   tego   bardzo,  bo  nienawidzę  tego  co  "grano".   Potem  była
"niespodzianka", czyli rozbieraj±ca się panienka (?).  Pasztet z niej, jak
cholera!  Nikogo chyba nie ruszyła, ale z tak wielk± dup± to nic dziwnego.
Ja wiem, że chciano, jak najtaniej, lecz można było znale¶ć szczuplejsz± i
ładniejsz±  dziwczynę!   Potem dali jaki¶ rave i znowu ta kurwa!  Błłłeee!
Ludzie  mieli  do¶ć.  Jaki¶ czas póĽniej był puszczony film z poprzedniego
Intela,  więc  można  było  zobaczyć słynn± scenkę "¶ci±gnięcia panienki".
Było   cool  (na  "tamtym"  party),  a  przynajmniej  Gina  była  o  wiele
ładniejsza.

Od  końca  demo-compo  prawie przez cały czas, aż do graphics-compo (które
było  ok.   6  rano,  a  miało  być  chyba  o  21)  na scenie odbywały się
fun-compos.   Było  trzech  go¶ci,  którzy  brali  udział  w każdym!  My z
Apaczem  i  Comanchem  (hi  men!)  zaszaleli¶my  tylko w dance-compo (pogo
rulez!).  Szkoda tylko, że nikt nie chciał zamienić CD na flaszkę wódki...
A  na  chuj  nam  ta  biblia  na  kompakcie?!   Comanche  był w tej trójce
szalej±cej na każdym crazy-compo, więc nazbierał tego trochę...  Najlepsze
kompo  to  down-compo  -  trzeba  było  udać  (nie  każdy  udawał  ;), jak
naj¶mieszniej downa...  Nie pamiętam, ale wygrał chyba Wojo.

Ostatnim compo było gfx-compo.  Prac 45.  Poziom w sumie niski.  Był jeden
ewidentny   scan   trochę   podretuszowany   (ta   panienka  z  za  bardzo
realistycznymi  włosami).   W  wynikach zbaczycie kto wygrał, ale dla mnie
najlepsze  obrazki  pokazali  Lazur, Yoga i Zefir.  Yoga na koniec (tuż po
compo)  powiedział,  że jeden z rysunków był wystawiony na jakim¶ party na
zachodzie...  Palgiaty rulez, co?

Fucki  dla  organizatorów  za nieodbyte anim i power compo.  Nie wiem też,
czy było zapowiadane crazy compo called "łamanie płyty głównej od peceta".

To  tyle  raportu.   Party  było  w sumie udane pod względem technichnym i
"objęto¶ciowym".  Czy było lepsze od zeszłorocznego?  Nie wiem, ale raczej
nie.  Najbardziej fuckana będzie selekcja modułów (jak zawsze...) i sposób
wchodzenia  do  Stodoły.   Demosy były zajebiste i to się liczy!  Następne
party  pewnie  jako¶  pod  koniec  roku...  Ponoć Wrocław albo Częstochowa
(prawda to?)...


                                                           LeMUr/Fire
                                                          (31.08.1995)


                         Wyniki (thx, Sagrael!):

                               Demo compo:
                                »»»»»»»»»»
                     1.Union ............... 319 pkt.
                     2.Union ............... 255 pkt.
                     3.Damage .............. 249 pkt.
                     4.WFMH ................ 212 pkt.
                     5.Venus Art ........... 208 pkt.
                     6.Anadune ............. 171 pkt.
                     7.Flying Cows Inc. .... 108 pkt.
                     8.Beton Design ........ 082 pkt.
                     9.TTN ................. 036 pkt.
                     10.Venture ............ 034 pkt.
                     11.Ozone Free ......... 011 pkt.
                     12.SAF ................ 010 pkt.
                     13.Turnips ............ 009 pkt.
                     14.Mystic ............. 004 pkt.
                     15.Rektum ............. 002 pkt.


                                Gfx compo:
                                »»»»»»»»»
                             1.Rygar/Illusion
                           2.Yoga/United Artist
                            3.Lazur/Nah-Kolor


                               Music compo:
                               »»»»»»»»»»»
                     1.Scorpik/Absolute .... 316 pkt.
                     2.Raiden/??? .......... 304 pkt.
                     3.Mercury/Obsession ... 272 pkt.
                     4.Lifter/True Genius .. 185 pkt.
                     5.Snoopy/Union ........ 181 pkt.
                     6.Rewizq/Xtension ..... 158 pkt.
                     7.Wierza/Venture^SOK .. 143 pkt.
                     8.Jazzcat/Floppy ...... 048 pkt.
                     9.Glue/Damage ......... 009 pkt.


                             64k intro compo:
                             »»»»»»»»»»»»»»»
                                 1.Union
                                 2.Union
                               3.Old Bulls


                             4k intro compo:
                              »»»»»»»»»»»»»»
                                1.Funzine
                                 2.Union
                               3.Ozone Free